the rest is still unwritten

om mindre än en vecka går jag ut nian, jag skiljs från människor som jag gått med i tre år, jag skiljs även från personer som jag gått med sedan förstaklass. En del kommer jag alltid vara vän med, en del kommer jag hålla kontakten med, en del kommer jag förmodligen knappt prata med. De flesta stannar kvar, några flyttar. Jag gör det sistnämda. Om jag ska vara ärlig så är jag livrädd, jag vill, samtidig som jag inte vill. Jag har byggt upp en trygghet, en egen liten bubbla,  jag trivs. Helt plötsligt ska jag spräcka bubblan, ta större steg, börja om igen. Låter kanske dumt att säga " börja om" men för mig är det en omstart, ett nytt kapitel. Sidorna står tomma, allt kan hända, det kan bära eller brista, det spelar ingen roll. Det viktigaste för mig är att jag vågra ta det steget. Och det har jag dom jag gått med i tre år att tacka för. Jag har vuxit så otroligt mycket som person under dem åren och det kan jag lova att jag inte hade gjort om jag inte hade haft alla dessa betydelsefulla människor runt omkring mig. Så jävla mycket kärlek till er, särskilt till dom som står mig allra närmast. Nu gör vi det bästa av veckan som är kvar, för vi kommer aldrig att få uppleva den igen. ♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag kommer sakna dig Malin. Det kommer gå bra för dig ska du se. Du har alltid funnits där för mig och jag hoppas du inte försvinner ur mitt liv. Jag älskar dig ♥

2010-06-06 @ 14:08:54
URL: http://jenniferdahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0