think twice

sitter med kaffekoppen i högsta hugg och lyssnar på david guetta sammtidigt som jag funderar på hur i helvete jag ska ha råd med allt i sommar. Just nu vill jag ha smink, nya kläder, skor, ringar, en adidas väska. Jag vill på PAL, dra på någon konsert och åka till stockholm. Tur att jag fyller år på torsdag annars hade jag inte överlevt sommaren,okej lite överdrift men whatever. När jag ändå snackar pengar så kan jag lika gärna fortsätta, vem fan bestämde att man inte ska få studiebidrag på sommaren? det måste vara bland det sämsta nån någonsin kommit på. Nej men helt seriöst han(antar att det är en kille eftersom dom inte är så smarta) kan inte haft mycket innanför pannbenet, vi behöver väl lika mycket kläder och skit på sommaren som i vanliga fall? ååh idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0