we build then we break

sitter och kollar på gamla foton, lyssnar på gammal musik och bara tänker tillbaka på allt som var förut. alla personer som jag glidit i från, knappt umgås med, eller tappat kontakten med helt, det är delvis dom som gjort mig till den jag är idag. Det är mycket jag saknar från det som har varit, men det är även mycket jag kan leva utan. Jag har gått igenom mycket saker, mer saker än vad många tror och vet om. Jag har kämpat med mig själv, jag kämpar med mig själv varje dag... Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte har förändrats de senaste åren, för det har jag. Jag har förändrats på både bra och dåliga sätt och det har även människor runt om mig gjort. Saker förändras, och det är jag glad över, jag har kommit en del människor otroligt nära, jag har släppt människor närmare inpå än vad jag trodde att jag kunde, speciellt två personer. och hur mycket jag än saknar allt gammlat så skulle jag aldrig kunna byta ut de människor som jag har i mitt liv just nu. Jag kanske inte är helt nöjd med allt, det kommer jag förmodlingen aldrig att vara, men söker man efter perfektion så kan man lika gärna ge upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0