million pieces

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja, jag borde egentligen inte skriva ut det här men... Jag är både trött, arg och ledsen just nu. Jag är trött på att de gånger ni hör av er är via ett sms där det iprincip står att jag är en dålig vän som skiter i er. Jag är arg på att ni inte inser att ni har precis en lika stor del i det hela. För jag frågade hela början av sommarlovet om vi skulle hitta på något, om ni ville med ut, om ni ville med och bada osv, men ni hade tydligen viktigare saker för er. Tänk efter nu, var det så konstigt att jag slutade höra av mig efter ett tag då? Och att ni bara ville vara med mig, utan att andra var med, det hade ni kunnat sagt på en gång istället, eller hur? Det känns mest som en dålig ursäkt. Och att ni senare skriver att jag inte frågar om ni vill vara med när jag är med andra gör det hela väldigt förvirrande för mig, för jag HAR frågat er, men jag SLUTADE fråga er eftersom ni aldrig verkade kunna/vilja. Jag har inte klagat dem gångerna ni gjort saker själva med varandra utan att fråga mig, tex den gången ni gick på bio, de gångerna ni kollat på film, och gått på stan eller vad ni nu har gjort. Så jag förstår inte riktigt varför ni ska ta upp allt jag har gjort  och sedan skylla det hela på mig. För ja, jag vet att jag inte har ansträngt mig särskilt mycket den senaste tiden, men det finns väl en ganska tydlig anledning till det, eller? 
och tillsist jag är ledsen, riktigt jävla ledsen över att ha förlorat de två personer som stått mig närmast i över två års tid. För ni skrev det själva, det är ingen idé längre. Och ni har rätt, vad finns kvar?

(Och jag vet att det är dumt/dåligt/omoget av mig att skriva ut det här, men nu kanske ni för första gången kan ta er en tankeställare kring hur det har känts/känns för mig)

Kommentarer
Postat av: moa

om man vill att det finns kvar finns det det..

men du har aldrig tid? vi skulle va idag ist tältar du med dom?

2010-08-16 @ 18:03:05
Postat av: moa

töntigt det där lät..

jag kommer älska dig och aldrig glömma dig hur mycket du än glömmer oss.

lycka till med skolan <3

2010-08-16 @ 18:04:38
Postat av: Anonym

Sv: ja jag skulle vart med er idag, men efter de smsen jag fick igår så har jag faktiskt ingen lust med det, då är jag hellre med vänner som faktiskt uppskattar en för den man är... Och jag älskar er med och jag kommer inte glömma er för ni är fortfarande mina vänner även fast vi inte alls står varandra lika nära längre

2010-08-16 @ 18:25:49
Postat av: Anonym

vi uppskattar dig. men du har förändrats. alla gör väl det

2010-08-16 @ 18:29:14
Postat av: Anonym

vi vet hur det kännts för dig men om du verkligen hade mått dåligt över att vi inte är vänner längre så skulle du ha försökt. jag försökte igår

2010-08-16 @ 18:32:04
Postat av: Anonym

Sv: jag vet inte om jag kallar dina sms ett försök, men visst om du vill att det är på det sättet jag ska försöka så

2010-08-16 @ 18:54:15
Postat av: Anonym

nej kanske inte. men vart ska man börja när du aldrig verka ha tid med occ eller vill?

2010-08-16 @ 20:10:40
Postat av: Anonym

du vill ju inte ens försöka och hur ska vi hinna fixa tillbaka allt när du flyttar?

2010-08-16 @ 20:19:39
Postat av: malin

sv: jag orkar faktiskt inte försöka längre, jag försökte i början men ni ville inte. Då tröttnar man. Varför ska jag gå runt och anpassa mig efter er när ni sa så många gånger att ni inte kunde? För det är just det som är felet, för er handlar det om de få gångerna ni har frågat mig och jag inte har kunnat, Men ni kan inte se att jag faktiskt HAR frågat er. Vilket är väldigt synd för om ni hade insett det hade det kanske gått att lösa från början. Jag vet att jag inte har gjort allt rätt och att jag har förändrats men ni kanske behöver inse att ni har gjort detsamma!

2010-08-17 @ 12:38:11
Postat av: Anonym

du har förändrats inte vi. vi är dommsamma.

2010-08-17 @ 16:32:20
Postat av: Anonym

man tröttnar inte på sina bästa vänner bara för dom inte kan.

2010-08-17 @ 16:35:32
Postat av: malin

sv: jag tröttnade på att fråga när ni ändå aldrig kunde/ville det betyder inte att jag tröttnade på er. Och ja, jag har förändrats och jag själv mår bra av den förändringen jag har gjort, jag är tryggare i mig själv än vad jag någonsin varit förut. Om ni inte kan ta att det är så, so fine, då är det upp till er.

2010-08-17 @ 20:27:03
Postat av: Anonym

så du mår bättre utan oss?

2010-08-18 @ 17:49:15
Postat av: malin

SV: Har jag skrivit att jag mår bättre utan er? jag skrev att jag har mår bra av att jag har förändrats. Det är inte pga att jag inte är med er längre som jag har förändrats om ni trodde det!

2010-08-18 @ 18:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0