14:54

Lovar du att vara ärlig? ja Du heter? Malin Låt som du lyssnar på när du är ledsen? Melissa Horn, Lars Winnerbäck, Coldplay och Kent låtar brukar funka rätt bra Vad tror folk om dig? bitchig skulle jag tro Stämmer det? nej! Vad säger du för att imponera på någon? snygga skosnören ska vi hångla, det är väl den ultimata raggningsrepliken eller? haha ;) Hur imponerar man på dig? genom att vara sig själv i alla lägen! Brukar du skratta för dig själv? det händer. Äger du några Converse? ja Var bor du? Avesta Trivs du där? jag trivs med mina vänner som bor här, själva staden, om man ens kan kalla det stad, är helt värdelös  Brukar du bli för full? nej det händer inte ofta Hur svarar du i mobilen? beror på vem det är som ringer Antal timmar sömn inatt? 7-8 kanske Brukar du komma i tid? tidsoptimist, javisst! När mår du bra? när det är sommar och jag sitter ute med människor som får mig att må bra Hur känner du dig nu? ostabil Vanligaste färg på dina kläder? vit och svart Vem saknar du? saknar en hel del människor just nu faktiskt Hade du en bra dag igår? bra räcker nog inte! När brukar du oftast gå och lägga dig? nu på sommaren har det blivit efter två  nästan varje dag Är du blyg? beror på i vilken situation Sysslar du med någon idrott? tyvärr inte Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja, nej. Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? haha Är du nöjd med ditt liv? det går i perioder Är du bortskämd? nej det tycker jag inte. Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror på. Vad längtar du till? tills jag har tagit studenten Har du bra vänner? finns inga bättre Vad använder du för shampoo? just nu Björn Axén Vad är det finaste du fått? oj svårt Hur gammal är du? 16 Vem ringer du när du är arg/ledsen? ingen, jag tycker det är skönare att dra ut och springa, speciellt när jag är arg Är det okej att gråta? självklart. När grät du senast? inte en aning Vad skulle du göra om du vann en miljon? ta med mig en bunt sköna människor och dra utomlands Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? jag tycker det är viktigt att ha på sig det man trivs i om det är märke eller inte gör detsamma När går du upp ur sängen en helgmorgon? jag är ingen morgon människa så det brukar bli mellan 11-14 Vill du gifta dig? nej! Vill du ha barn? Ja Solar du ofta? på sommaren, ja. Är du bra på att laga mat? om jag är. Hur vig är du? dagens skämt Är du musikalisk? jag är tondöv Tror du på ett liv efter döden? svårt det där, jag tror inte att man bara försvinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0