Take a gun, and count to three


ph; andreas öhlund
Blev en väldigt lugn dag idag, egentligen var det meningen att jag skulle till åsbo med massor undebrar men efter att ha kollat på termometern som visade minus tjugo så övervägde jag att stanna hemma. Vilket jag ångrar lite så här i efterhand. Istället fikade jag med Robert som förövrigt har flyttat hem från Tyskland. Vi började snacka om vad jag skulle välja för gymnasium och han som är hundra procent ärlig kunde självklart inte hålla tyst om att han tyckte att den linjen jag vill gå verkade vara helt flumm. Även om jag blev fukkking irriterad så fick han mig att tänka om, ibland är det tur att jag har han även om han kallar mig mupp och kittlar mig så att jag inte ens kan stå upp. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0