fifteen things about me

saker du antagligen, kanske inte visste om mig. 

1 Jag hatar ljudet av när småstenar dras under skon på ett sten golv. 2 När jag skaffar jobb vill jag hellre ha ett jag trivs med än tjänar mycket pengar på. 3 När jag blir arg skriker jag, slår- och kastar saker omkring mig, som en treåring ungefär. 4 Jag har extrem höjdskräck. 5 Jag skrattar ofta när situationer blir lite för jobbiga, och det är inte för att jag tycker det är roligt, utan för att jag inte vet hur jag ska hantera dem. 6 Jag har gått på ridning, teater och simmning. 7 När jag var liten hade jag tvångstankar och ville alltid att en del saker skulle stå på samma ställe. 8 Jag brukar kolla på the simpsons, och tycker att tecknat är skit kul. 9 Jag bryr mig väldigt, väldigt mycket om andra männsikor även om jag inte visar det så bra. 10 Jag är sämst på att ljuga, jag kan inte ens dra en vit lögn utan att det syns. 11 Jag är en skiiiit dålig förlorare, inte för att jag förlorar så ofta men ändå ;) 12 Jag är dålig på att visa känslor. 13 Jag dricker minst tre koppar te varje dag. 14 Jag tänker väldigt mycket på allt och inget, så när någon pratar med mig kan jag vara helt frånvarande. 15 Hör jag en bra låt, lyssnar jag på den konstant tills jag tröttnar på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0